سیمین طرح

تبادل لینک - تبادل لینک

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اس ای دانلود داره همه چی برای دانلود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
sajedmalayeri.سهند امینی
12:15
پنج شنبه 14 شهريور 1392

 

Microsoft Office 2013 Professional Plus Preview نسخه آزمایشی و قابل استفاده آفیس ۲۰۱۳ برای استفاده منتشر می باشد. که در این نسخه آفیس نرم افزارهای Word , Excel , Powerpoint و OneNote منتشر شده است. این نسخه نمایشی آفیس در واقع در جهت اهداف ویندوز ۸ جلو می رود. همانطور که میدانید در ویندوز ۸ رابط کاربری لمسی بسیار مورد توجه قرار گرفته است و در آفیس ۲۰۱۳ نیز این مسئله کاملا مشهود است.  مایکروسافت در نسخه جدید آفیس خود تغییرات شگرفی را در پیش گرفته است. نه تنها ظاهر و رابط کاربری این مجموعه نرم افزاری شبیه به ویندوز ۸ شده و در ابزارهای صفحه لمسی همچون تبلت بسیار بهتر عمل خواهد کرد. بلکه این شرکت شیوه شخصی سازی و مدیریت بخش های مختلف آفیس را هم به شکل چشم گیری تغییر داده و به کاربران امکان استفاده از اپلیکیشن های ویژه ای را در مجموعه آفیس می دهد.

 office 2013 perview2 نسخه آزمایشی آفیس 2013 Microsoft Office 2013 Pro Plus Preview

تعداد بازدید از این مطلب: 1404
sajedmalayeri.سهند امینی
18:4
دو شنبه 11 شهريور 1392

اینم بنر زیبای ما

 

آپلود عکس رایگان و دائمی

تعداد بازدید از این مطلب: 636
بازدید : 636
sajedmalayeri.سهند امینی
1:15
شنبه 9 شهريور 1392

سلام این سایت برای افزایش بازدید سایت و وبلاگتون خیلییی عالیه من خودم استفاده میکنم و عالیه امتحان کنید .

 

برای این کار بر روی بنر بالا کلیک کنید و عضو شوید و بعد از عضویت وقتی وارد شدید وبلاگ یا سایت یا ... خود را ثبت کنید .

بر روی  بغل افزودن سایت جدید کلیک کنید  تا وبتون ثبت شه و بعد باید مدیر تاییدش کنه که خیلی تول نمیکشه.

و بعد روی شروع بازدید خودکار کلیک کنید تا برای هر 20 ثانیه 3 بازدید کننده بگیرید.

ممنون از عضویتتون.

تعداد بازدید از این مطلب: 531
بازدید : 531
sajedmalayeri.سهند امینی
14:54
جمعه 8 شهريور 1392

 

 

"RealPlayer" به عنوان قدیمی ترین نرم افزار پلیر تحت وب شناخته می شود. این نرم افزار قادر به پخش بیش از 3200 ایستگاه رادیو و تلویزیون است.توسط نرم افزار می توانید انواع فرمت های دیجیتال را پخش کنید.کاربران ایرانی نمی توانند از وبسایت Real این نرم افزار را دانلود کنند و در پست امروز وبسایت اس ای دانلود ،نسخه جدید این نرم افزار را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم.در هنگام نصب نرم افزار می توانید نوار ابزار real player را بر روی اینترنت اکسپلورر نصب کنید تا به راحتی بتوانید آنچه را که می خواهید پیدا کنید و پخش کنید.در نسخه جدید این نرم افزار تغییراتی در قسمت اکولایزر صوت و تصویر و اضافه شدن یک Radio Tuner مشاهده می شود.همانطور که می دانید این نرم افزار،به عنوان یک نرم افزار پیش نیاز برای برخی نرم افزارهای چندرسانه ای و کاربردی شناخته می شود.در صورتی که، اگر نرم افزار RealPlayer را بر روی سیستم خود نداشته باشید نمی توانید از نرم افزارهای چندرسانه ای و کاربردی استفاده نمائید.علاوه بر این ها،توسط این نرم افزار که به عنوان یک نرم افزار پلیر قدرتمند شناخته میشود،می توانید اکثر فرمت های مختلف صوتی و تصویری را با کیفیت بسیار بالا پخش کنید.نرم افزار از فرمت های ra. و ram. که از فرمت های اصلی این نرم افزار است پشتیبانی می کند.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید

تعداد بازدید از این مطلب: 1420
برچسب‌ها: دانلود , چندرسانه ای , ,
sajedmalayeri.سهند امینی
13:0
پنج شنبه 7 شهريور 1392

بهتر است کمی مثبت نگر باشیم PES 2014 .بسیار زیباست و نسبت به نسخه های قبلی اش پیشرفت چشمگیری داشته است. استادیومی که من در آن نسخه کوتاهی از بازی را بازی کردم، دقت جزئیات بسیار بالایی داشت و اتمسفری همانندیک استادیوم واقعی احساس می شد و تماشاگران هم دیگر همانند ربات های زشت نبودند! تماشاچیان پرچم های تیمشان را برافراشته بودند و با پیروزی تیم مقابل جوی متشنج به خود می گرفتند! ولی تا به اینجا بهترین ویژگی بصری بازی PES 2014بازیکنان است.فایده ای که استفاده از موتور فاکس برای بازی داشته است بسیار بارز بوده است. تکستچرهای پوست فوق العاده بنظر می رسند. در بازبینی گل ها و خوشحالی پس از به ثمر رسیدن گل شما می توانید به راحتی رگ های زیرپوست بازیکنان را در حال تپش ببینید. یا ریزش عرق از صورت بازیکنانی که بیشتر فعالند را ببینی.و شباهت برخی بازیکنان مشهور به چهره واقعی شان همانند بالوتلی، اوزیل و شواین اشتایگر بطور صادقانه ای زیاد است.
Pro Evolution Soccer 2014 PS3-PSN DEMO

دانلود در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 599
sajedmalayeri.سهند امینی
22:26
یک شنبه 3 شهريور 1392

 

 

BoxCryptor 1.5.413.155 نرم افزاری جهت رمز گذاری بر روی فایل ها و پشوه ها می باشد. با استفاده از این نرم افزار شما قادر خواهید بود فایل های خود را بر اساس استاندارد AES-256 رمز گذاری نموده و از دسترس دیگران به انها جلوگیری نمائید. تمامی فایل های رمزگذاری شده شما در یک پوشه ذخیره می شوند و در همه سیستم عامل ها حتی سیستم عامل Mac غیر قابل دسترس خواهد شد و تنها افرادی که رمز را داشته میتوانند فایل ها را باز نمایند. قالب توجه می باشد که این نرم افزار فایل های را بصورت یک دیسک مجازی رمز گذاری مینماید که باعث بالا رفتن امنیت انها می شود. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از اس ای دانلود دریافت نمائید.

تعداد بازدید از این مطلب: 470
sajedmalayeri.سهند امینی
21:1
شنبه 2 شهريور 1392

نرم افزاری مهندسی و عالی برای طراحی سه بعدی اتاق،آپارتمان و طبقه با ظاهر کاربری بسیار ساده می باشد. کافی است ابتدا با ابزارهای  نرم افزار آشنا شوید و بعد از دقایقی به راحتی نسبت به طراحی خود اقدام نمایید. از نکات مهم این نرم افزار که مسلماً برای معماران حائز اهمیت است،رعایت مقیاس در طراحی و وجود اندازه در طرح ها می باشد از این رو طراحی ایجاد شده کاملاً قابل استفاده استفاده و ارائه به کارفرما و مشتری است. نرم افزار با دارا بودن کتابخانه ای کامل از انواع مبلمان،طرح دیوارها،طرح سقف،نور پردازی،اشیاء،گیاهان،رنگ،بافت ها و… هیچ کمبودی در طراحی ظاهری از خود ندارد. لازم به ذکر است نرم افزار از استاندارد VRML پشتیبانی میکند. طرح ساخته شده قابل پرینت و یا ارائه به صورت تصویری در دنیای وب نیز می باشد. نرم افزاری دارای بخشی به نام WALL EDITOR می باشد که بسیار کاربردی است. در این بخش پلان خودتان را به نرم افزار ارائه میدهید و کار دیوار گذاری توسط خود نرم افزار به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد و شما کافی است نسبت به طراحی داخلی آنها اقدام نمایید. برای مشاهده طرح خودتان میتوانید هرلحظه طرح را در زاویه ای مختلف مشاهده نمایید.

دانلود در ادامه ی مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 577
sajedmalayeri.سهند امینی
22:6
جمعه 1 شهريور 1392

بعد از موفقیت های چشمگیر فرنچایز Grotesque Tactics، کمپانی Silent Dreams به ارائه ی بازی جدید بر اساس گیم پلی های مخصوص خود با نام Holy Avatar vs. Maidens of the Dead پرداختند که مختص به بزرگترین قهرمان در طول تاریخ می شود. گیم پلی بازی تماما به صورت پیش رونده می باشد و اکثریت بخش های بازی همراه با صحبت های انگلیسی افراد صورت می گیرد. به منظور استراحت بعد از آخرین نبرد سنگینی که قهرمان اصلی بازی، آواتار مقدس، داشته است وی تصمیم می گیرد تا جزیره ای که اخیرا با دوستش در آن به نبرد پرداخته اند را نام گذاری کند و نام آن را "جزیره ی مقدس" بگذارد. به محض رسیدن وی به ساحل این جزیره، یک چیز عجیب را کشف می کند: تعداد بسیار زیادی خدمتکار مرده، به شدت مورد حمله قرار گرفته، در سرتاسر جزیره پخش شده اند و از همه بدتر اینکه هنوز نمرده اند! در واقع زامبی هایی هستند که قصد جان شما را کرده اند!
Holy Avatar vs. Maidens of the Dead PC-PROPHE

دانلود در ادامه مطلب

 

تعداد بازدید از این مطلب: 352

شما از امکانات مطالب و... اس ای دانلود راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



افزایش بازدید و محبوبیت سایت در گوگل +1 - افزایش محبوبیت درگوگل+1,افزایش لایک فیسبوک,افزایش بازدید,افزایش دنبال کننده توییترو...
sdf عطر و ادکلن مردانه