سیمین طرح

تبادل لینک - تبادل لینک

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اس ای دانلود داره همه چی برای دانلود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
sajedmalayeri.سهند امینی
19:22
پنج شنبه 10 مرداد 1392

 

 
Rise of the Triad عنوان یک بازی اول شخص شوتر می باشد . این عنوان با گرافیکی پایین تر در سال۱۹۹۵ ساخته شده بود که این نسخه با گرافیکی بسیار بهتر بازسازی شده است . در این بازی شما در نقش یکی از ۵ شخصیت گروه H.U.N.T بازی خواهید کرد که هریک دارای سبک های مختلف خاص خود هستند . در بخش سینگل پلیر شاهد ۲۰ مرحله ی جذاب خواهیم بود که با لطف سلاح های متنوع بازی ، این مراحل جذاب تر از پیش خواهند بود . بازی با موتور Unreal Engine 3 طراحی شده است که علاوه بربخش تک نفره ، بخش مالتی پلیر (آنلاین) نیز به بازی اضافه شده است . حالت های متنوع بازی ، موسیقی متن ، مپ ها و … به صورت کلاسیک می باشند و تنها گرافیک آن ها بهبود یافته است .
 
Rise of the Triad-RELOADED | 6.2 GB
تعداد بازدید از این مطلب: 552
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,
sajedmalayeri.سهند امینی
13:58
پنج شنبه 10 مرداد 1392

Cars HD Walpapersوالپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۵۵ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 469
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,
sajedmalayeri.سهند امینی
13:50
دو شنبه 7 مرداد 1392

 

Madaraneh TVRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت نوزدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 


نام سریال: مادرانه
سال انتشار: ۱۳۹۲
مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۳۵ دقیقه
حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۳۰ مگابایت
کیفیت: TVRip
بازیگران: مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، شقایق فراهانی، مهرداد ضیایی، عباس غزالی، هستی مهدوی فر
خلاصه داستان: اردلان تمجید (با بازی سلطانی) ۲۰ سال پیش، پس از رها کردن نامزد سابقش مریم (شقایق فراهانی)، با زنی متمول به نام رعنا (زنگنه) ازدواج می‌کند. حالا این ازدواج به جدایی رسیده و زن، بچه‌هایش را می‌خواهد اما مرد امتناع می‌کند و …

 

تعداد بازدید از این مطلب: 648
sajedmalayeri.سهند امینی
21:1
یک شنبه 6 مرداد 1392

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.
|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

تعداد بازدید از این مطلب: 563
sajedmalayeri.سهند امینی
14:1
یک شنبه 6 مرداد 1392

بازی Re-Volt یکی از بازی‌های قدیمی و محبوب ماشین‌سواری برای کامپیوتر و کنسول‌ها به شمار می‌رود. در این بازی شما کنترل یک ماشین کنترلی را در اختیار دارید و با ماشین‌های دیگر به رقابت می‌پردازید. از نکات قابل توجه در این بازی می‌توان به محیط آن اشاره کرد که برعکس خیلی بازی‌های دیگر در این سبک، تجربه‌ی مسابقه در یک محیط باز را در اختیار شما قرار می‌دهد، همچنین طراحی محیط نیز جالب است و همین باعث می‌شود الزاماً همیشه نخواهید از مسیر اصلی مسابقه را دنبال کنید! در این بازی همچنین سلاح‌های گوناگون برای مبارزه با دیگر ماشین‌های مسابقه قرار داده شده است. این بازی دارای ۱۴ نقشه، ۴۲ ماشین کنترلی و ۵ حالت بازی است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 535
sajedmalayeri.سهند امینی
15:43
شنبه 5 مرداد 1392

Hotel Transylvania (2012) BDRip Mkv
|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|
|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با ۲ کیفیت HD 1080p و HD 720p می باشد|


نام انیمیشن: Hotel Transylvania – هتل ترانسیلوانیا
ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی
سال انتشار: ۲۰۱۲
مدت زمان: ۹۱ دقیقه
حجم: ۶۳۱/۱۵۱۴ مگابایت
کیفیت: BDRip 1080p/720p
دوبله فارسی
IMDB
خلاصه داستان: هیولاها سالهاست که از ترس انسان ها خواب و خوراک ندارند. کنت دراکولا هتلی مخصوص هیولاها می سازد که بدون نگرانی می توانند در آنجا اقامت داشته باشند اما با ورود یک انسان همه چیز بهم می ریزد….

تعداد بازدید از این مطلب: 770
sajedmalayeri.سهند امینی
12:22
شنبه 5 مرداد 1392

تعداد بازدید از این مطلب: 672
بازدید : 672
sajedmalayeri.سهند امینی
12:8
شنبه 5 مرداد 1392

تعداد بازدید از این مطلب: 543
بازدید : 543
sajedmalayeri.سهند امینی
12:1
شنبه 5 مرداد 1392

Seven Seas Solitaire عنوان یک بازی پازل و سرگرم کننده برای کامپیوتر می باشد که در آن نقش یک افسر بازنشسته نیروی دریایی را دارید . ماموریت شما کاوش ۷ دریا برای یافتن عشق خود یعنی Elaine باشید . ایا شما مهارت و شجاعت به تسخیر درآوردن ۷ دریا و تبدیل شدن به یک کاپیتان افسانه ای را دارید ؟ برای مشاهده تصاویری از محیط بازی و لینک دانلود به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

تعداد بازدید از این مطلب: 586
sajedmalayeri.سهند امینی
18:28
پنج شنبه 3 مرداد 1392

بازی NASCAR The Game 2013 اولین عنوان از سری بازی های این شرکت بر روی کامپیوتر می باشد که شامل تمامی رانندگان، تیم ها و جاده های رسیمی مسابقات جهانی ناسکار می باشد. وارد معتبرترین دنیای ماشین سواری ناسکار شوید و با قوی ترین دوستان خود در سرتاسر دنیا به رقابت ماشین سواری حرفه ای در فضایی با کیفیت خارق العاده بپردازید. در رسیدن به جایزه های مسابقات ناسکار تلاش کنید و برای اولین بار به عنوان قهرمان مسابقات سرعت جهانی شناخته شوید، شتاب و ترس اکشن را در پشت چرخ های ماشین های Gen 6 تجربه کنید. یکی از ویژگی های این نسخه از بازی ناسکار، داشتن آپدیت های مختلف در حین رسیدن به مسابقات جهانی می باشد که در جهت جذاب کردن بازی برای گیمرها تدارک دیده شده است.
NASCAR The Game 2013 PC-SKIDROW

تعداد بازدید از این مطلب: 540

تعداد صفحات : 10


شما از امکانات مطالب و... اس ای دانلود راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



افزایش بازدید و محبوبیت سایت در گوگل +1 - افزایش محبوبیت درگوگل+1,افزایش لایک فیسبوک,افزایش بازدید,افزایش دنبال کننده توییترو...
sdf عطر و ادکلن مردانه