سیمین طرح

تبادل لینک - تبادل لینک

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اس ای دانلود داره همه چی برای دانلود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
sajedmalayeri.سهند امینی
17:45
شنبه 12 مرداد 1392


Teenage Mutant Ninja Turtles (2012) WebRip 720p Mkv
|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|
قسمت ۲۴ به پست افزوده شد


نام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles 2012 – لاکپشت های نینجا ۲۰۱۲
ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی
سال انتشار: ۲۰۱۲
مدت زمان: هرقسمت ۲۵ دقیقه
حجم: هرقسمت ۱۰۰ مگابایت
کیفیت: WebRip 720p
زبان : انگلیسی
زیرنویس فارسی : دارد
IMDB

تعداد بازدید از این مطلب: 525
sajedmalayeri.سهند امینی
17:19
شنبه 12 مرداد 1392

Finders – یک بازی هیجان انگیز و زیبا به سبک DASH است.در این بازی ماموریت شما جستجو و یافتن یک قهرمان در یک فضای بی رحم است.طبق شواهد سوژه مورد نظر توسط نیروی اهریمنی به دام افتاده است.در این راستا بایسته است که خود را آماده یک نبرد بزرگ کنید.باید کارگرانی را برای گردآوری منابع اولیه گماشته و پس از فراهم آوردن نیازهای نخستینی انسان برای بقا در بیابان ، مانند آب ، غذا و مسکن شما نیازمند استخراج طلا خواهید بود.پس آماده سازی و تربیت و مجهز ساختن رزم آوران خود را در آستانه نبرد با نیروی اهریمنی خواهید دید…در ادامه می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 660
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,
sajedmalayeri.سهند امینی
16:1
شنبه 12 مرداد 1392

سلام من برای همین وبلاگ نویسنده میخوامنظر بدید و یوزر پسورد ایمیل رو بدید تا ثبتتون کنم اگه دوست داشتید{#emotions_dlg.cool}{#emotions_dlg.cool}{#emotions_dlg.foot_in_mouth}

تعداد بازدید از این مطلب: 691
برچسب‌ها: نویسنده وبلاگ ,
بازدید : 691
sajedmalayeri.سهند امینی
11:59
شنبه 12 مرداد 1392


My Little Pony: Equestria Girls BDRip (2013) Mkv
|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|


نام انیمیشن: My Little Pony: Equestria Girls
ژانر: انیمیشن، خانوادگی، فانتزی
سال انتشار: ۲۰۱۳
مدت زمان: ۷۲ دقیقه
حجم: ۴۸۷ مگابایت
کیفیت: BDRip 720p
IMDB
زیرنویس فارسی: ندارد
خلاصه داستان: بوسیله ی یک آینه ی سحرآمیز، اسپارکل برای بازیافتن تاج ارزشمندی که توسط شاهزاده کریستال دزدیده شده است به دنیای دیگری سفر می کند. در طی این سفر او با اتفاق ترسناکی روبرو می شود. وی متوجه می شود که به انسان تبدیل شده و …

تعداد بازدید از این مطلب: 730
sajedmalayeri.سهند امینی
11:53
شنبه 12 مرداد 1392

بازی Empire: Total War که قبل از این به‌عنوان یکی از بهترین‌های Mac App Store در سال ۲۰۱۲ انتخاب شده بود یک بازی زیبا است که شما در آن باید یک فرمانروایی بزرگ ایجاد کرده و آن را مدیریت کنید. این بازی که در سبک turn-based است با گرافیکی بالا و با نبردهای گوناگون در دریا و خشکی شما را برای ساختن یک فرمانروایی عظیم و قدرتمندتر ساختن قوای خود به چالش می‌کشد تا به‌یکی از قدرتمندترین فرمانروایی‌های قرن ۱۸ تبدیل شوید. می‌توانید تصمیم بگیرید که با جنگ کشورگشایی کنید یا با کشورهای همسایه از در دوستی وارد شوید و با آن‌ها روابط دیپلماتیک برقرار کنید. این نسخه که نسخه‌ی Gold بازی است شامل تمامی آپدیت‌ها و محتوای اضافه‌ی بازی شما پک‌های موجود برای بازی است. 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1527
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,
sajedmalayeri.سهند امینی
17:39
جمعه 11 مرداد 1392

نرم‌افزار MusiMax یک موزیک‌پلیر مدرن برای گوشی‌های Symbian^3 Anna Belle است. این نرم‌افزار دارای ظاهری جذاب و مدرن است و قابلیت‌های متعددی در خود جای داده است. قابلیت کنترل موزیک با حرکت دست بر روی صفحه کار با این نرم‌افزار را آسان می‌کند (مثلاً برای رفتن به آهنگ بعدی یا قبلی باید انگشت خود را بر روی صفحه به چپ یا راست بکشید)، قابلیت‌های دیگری نظیر تغییر آهنگ با تکان دادن گوشی، نشان دادن کاور آلبوم‌ها، هماهنگی با کلید‌های کنترل هدست‌ها و هدفون‌ها و امکان دیدن مشخصات آهنگ نیز در این نرم‌افزار گنجانده شده است.

تعداد بازدید از این مطلب: 636
sajedmalayeri.سهند امینی
12:47
جمعه 11 مرداد 1392


MPC-BE نسخه ی بهینه شده پلیر محبوب Media Player Classic می باشد که در این نسخه تغییرات فراوانی در آن صورت گرفته که از مهمترین آنها میتوان به ظاهر بسیار زیبای آن اشاره کرد، MPC-BE از بیشتر فرمت های صوتی تصویری پشتیبانی میکند و قادر است تا فایل ها را با کیفیت بسیار بالایی پخش نماید، همچنین کدکهای بسیار زیادی که در نرم افزار قرار داده شده است شما را از نصب برنامه های مختلف برای پخش فرمت های ناشناخته بی نیاز می نماید .

تعداد بازدید از این مطلب: 613
sajedmalayeri.سهند امینی
20:16
پنج شنبه 10 مرداد 1392

 

 
نرم‌افزار LPin Player Pro یک موزیک‌پلیر کاربردی برای گوشی‌های اندرویدی است. از قابلیت‌های عمده‌ی این پلیر می‌توان به پشتیبانی از حالت دسته‌بندی بر اساس فولدر / آلبوم / خواننده / ژانر، ویجت در دو سایز متفاوت، قابلیت مشاهده‌ی متن ترانه‌ها، کنترل‌های آسان با استفاده از حرکت انگشت روی صفحه، قابلیت نمایش اطلاعات آهنگ‌ها به‌صورت Landscape، پشتیبانی از کاور آلبوم با کیفیت بالا و… اشاره نمود. ظاهر این نرم‌افزار زیبا آن را به یکی از گزینه‌های مناسب برای استفاده به‌عنوان موزیک پلیر گوشی تبدیل می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.
تعداد بازدید از این مطلب: 477
sajedmalayeri.سهند امینی
20:5
پنج شنبه 10 مرداد 1392

 Skeleton Pirates – خود را برای نبردی بی پایان آماده کنید ! این دزدان دریایی پس اینکه شما نقشه های گنج را در کشتی خود مخفی کردید ، پیدا شده اند . با استفاده از توپ، منجنیق، بمب و سایر موانع می بایست از کشتی و نقشه های خود دفاع کنید . سبک بازی از عنوان محبوب Plants Vs Zombies الهام گرفته است که می تواند خبر خوبی برای دوستداران این سبک از بازی های کم حجم باشد . آن ها برای رسیدن به این نقشه ها هرکاری خواهند کرد ! پس تمام تلاش خود را انجام دهید تا دست های استخوانی آن ها به گنجینه ی ارزشمند شما نرسد ! در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

تعداد بازدید از این مطلب: 586
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,
sajedmalayeri.سهند امینی
19:52
پنج شنبه 10 مرداد 1392

 پس از موفقیت‌های نسخه‌ی اول اپلیکیشن djay که پرفروش ترین ابزار DJ برای iOS به‌شمار می‌رود، شرکت سازنده‌ی این نرم‌افزار نسخه‌ی دوم آن را به‌تازگی منتشر کرده که در آن همه‌چیز از نو طراحی شده است. djay 2 آیپد شما را به یک سیستم تمام و کمال DJ تبدیل می‌کند تا بتوانید با استفاده از آهنگ‌های داخل آیپد خود میکس‌های مورد علاقه‌ی خود را به‌راحتی ایجاد کنید. این اپلیکیشن هم برای تازه‌کاران و هم برای کسانی که حرفه‌ای هستند ابزارهای مناسبی ارائه می‌کند. لطفاً توجه داشته باشید این اپلیکیشن برای آیفون طراحی شده است و برای استفاده از نسخه‌ی آیپد می‌توانید نسخه‌ی اختصاصی آن را دانلود نمایید. همچنین برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

 
تعداد بازدید از این مطلب: 451

تعداد صفحات : 10


شما از امکانات مطالب و... اس ای دانلود راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



افزایش بازدید و محبوبیت سایت در گوگل +1 - افزایش محبوبیت درگوگل+1,افزایش لایک فیسبوک,افزایش بازدید,افزایش دنبال کننده توییترو...
sdf عطر و ادکلن مردانه