سیمین طرح

تبادل لینک - تبادل لینک

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اس ای دانلود داره همه چی برای دانلود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
sajedmalayeri.سهند امینی
14:2
پنج شنبه 17 مرداد 1392

AX64 Time Machineاین برنامه ابزاری مفید برای گرفتن بک آپ از وضعیت فعلی و سالم ویندوز شما می باشد که به راحتی پس از خراب شدن به دلایل مختلف مثل ویروسی شدن ، خرابی دیسک ، پاک کردن تصادفی و … می توانید به راحتی ویندوز خود را ریکاوری نمایید . علاوه بر فایل ها و تنظیمات ویندوز ، می توانید از فایل های خود نیز بک آپ تهیه کنید . خود ویندوز بخشی به نام Restore System را دارد که این برنامه را می توان نسخه ی کامل تر و سریعتر این بخش از ویندوز دانست . از سایر قابلیت های این برنامه می توان به پشتیبان گیری به صورت خودکار یا دستی ، سرعت بالا در بک آپ گیری ، پشتیبان گیری از درایو ویندوز و … اشاره کرد

تعداد بازدید از این مطلب: 284
sajedmalayeri.سهند امینی
11:45
پنج شنبه 17 مرداد 1392

ر

 

Metal Dead یک بازی کم حجم جدید و اعتیاد آور در سبک کمدی ماجراجویی اکشن فانتزی است که نسخه جدید آن در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت Walk Thru Walls Studios برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . در بازی Metal Dead داستان فردی روایت میشود که در اثر خرابی ماشین و به طور ناخودآگاه وارد یک مرکز تحقیقات دارویی میشود اما در آنجا با اتفاقات عجیبی روبرو میشود و با موجوداتی شبیه انسان و نیمه جاندار با نام زامبی برخورد میکند که باید سعی کند هر چه سریعتر خود را از این مهلکه نجات دهد .

در بازی Metal Dead شما با دو شخصیت مختلف آشنا میشوید که یکی کاملاً دیوانه و مجنون و دیگری کاملا هوشیار و عاقل است که هر دوی آن ها خصوصیات مربوط به خود را دارند که در طول بازی با آن ها آشنا میشوید و باید … . بازی از گرافیک و گیم پلی روانی و خوبی برخوردار است که میتواند بازی باز را برای چندین ساعت مشغول کند . پس اگر شما از آن دسته افردادی هستید که به بازی های کم حجم در سبک کمدی ماجراجویی علاقه مند هستید فرصت دانلود بازی Metal Dead برای PC را از وبلاگ من  به صورت مستقیم از دست ندهید.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 276
sajedmalayeri.سهند امینی
20:17
چهار شنبه 16 مرداد 1392

 

 

 

یک نرم افزار فوق العاده قدرتمند و حرفه ای در زمینه طراحی سه بعدی پلان های معماری می باشد. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها برای تمامی نقشه کش ها , معماران و مهندسین عمران می باشد که می توانید از سایت  آی اس دانلود دریافت کنید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی ایده ها نقشه های ساختمانی را به آسانی در برنامه طراحی کنید و بصورت سه بعدی آنها را مشاهده و سپس قسمت های مختلف را تکمیل کنید. این نرم افزار از سرعت فوق العاده بالایی برخوردار است که می تواند عملیات رندر را با سرعت زیادی انجام دهد و هرگز در زمان رندرینگ نرم افزار هنگ نخواهد کرد و زحمات شما به هدر نخواهد رفت. شما می توانید تمامی بخش خانه را در این نرم افزار بصورت  سه بعدی طراحی کنید بطور مثال می توانید آشپرخانه را ترسیم کنید و سپس با ابزارهای موجود اقدام به طراحی دکوراسیون کرده و وسایل مربوطه را جایگزین کنید. همچنین می توانید پس از طراحی اولیه منزل اقدام به طراحی نمای داخلی و بیرونی منزل کنید و  با کمک ابزارهایی که در اختیار دارید دیوراها , سقف , کفپوش و تمامی اجزاری ساختمان را تکمیل کنید و سپس به نمای داخلی و تکمیل کردن آشپزخانه, سرویس بهداشتی و مبلمان بپردازید و در نمای سه بعدی آن را مشاهده کنید و اگر از نقشه و طراحی خود راضی بودید آن را به مرحله اجرا در آورید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

تعداد بازدید از این مطلب: 334
sajedmalayeri.سهند امینی
19:50
چهار شنبه 16 مرداد 1392

 

 

دیکشنری را که امروز در وب اس آی دانلود برایتان آماده کرده ایم قویترین و کاملترین دیکشنری ساخته شده برای گوشی های موبایل می باشد. این دیکشنری انگلیسی به فارسی با همکاری و تایید سه شرکت بزرگ Babylon, Longman و Oxford ساخته شده که از 85% کلمات انگلیسی را پشتیبانی می کند. این برنامه به صورت جاوا بوده و قابل نصب بر روی کلیه گوشی های موبایل می باشد. همچنین یکی دیگر از قابلیت های این برنامه دیکشنری فارسی به انگلیسی است که از 70% کلمات فارسی پشتیبانی می کند. این دیکشنری دارای هردو تبدیل فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی میباشد. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 325
sajedmalayeri.سهند امینی
19:29
چهار شنبه 16 مرداد 1392

Pro_Evolution_Soccer_2011.jpg

 

بازي فوتبال بسيار زیبای Pro Evolution Soccer 2011 نسخه موبایل این بازی بسیار پرطرفدار با فرمت جاوا محصول شرکت Konami مخصوص تلفن های همراه میباشد. بازي از گرافيک و گيم پلي خوبي برخوردار است. اين بازي براي اندازه صفحه نمايش هاي ( 128x160 176x208 176x220 240x320 320x240 360x640 ) مناسب است که ميتوانيد براي دريافت آن به ادامه مطلب مراجعه کنيد.

تعداد بازدید از این مطلب: 365
sajedmalayeri.سهند امینی
19:17
چهار شنبه 16 مرداد 1392

بی شک یکی از محبوب ترین بازی هایی که تا کنون ساخته شده است ، سونیک است . شخصیتی که از سال های خیلی دور پا به دنیای بازی ها گذاشته و طرفدارن ملیونی برای خود کسب کرده است . به طوری که همیشه در نظرسنحی های محبوب ترین شخصیت بازی های رایانه ای یکی از چند زتبه ی اول شده است .
امروز یکی از بازی های جاوای سونیک رو در به شما معرفی خواهیم کرد که با گیم پلی روانی که دارد ، حتما از آن خوشتان خواهد آمد . این بار سونیک به تجربه ی بازی تنیس رفته و با شیرین کاری های خود در بازی حتما دلتان را خواهد برد .
برای دریافت این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید

تعداد بازدید از این مطلب: 345
sajedmalayeri.سهند امینی
13:9
چهار شنبه 16 مرداد 1392

خلاصه بازی

بازی"TehRun2 کلاه قرمزی " آخرین نسخه بازی کلاه قرمزی است که در بستر سیستم عامل اندروید و ویندوز طراحی و تولید شده است. در این نسخه شخصیت‌های دیگر مجموعه کلاه قرمزی مانند فامیل دور ، ببعی ، پسر خاله و پسر عمه زا نیز حضور دارند و شما می‌توانید شخصیت مورد علاقه خودتان را انتخاب نمایید و ادامه بازی را با آن انجام دهید. داستان این بازی نیز در محله‌های تهران می‌گذرد . شخصیت بازی نیز باید با جمع کردن سکه و آیتم‌های دیگر امتیاز خود را افزایش دهد. هر مرحله از بازی نسبت به مرحله قبلی ، سخت تر می‌شود. اما با انجام "مشق روز " نیز می‌توانید امتیاز کسب کنید. در " مشق روز" باید هر روز سری به بازی بزنید و جمع کردن حروف ، کلمه روز را کامل کنید.

http://www.kolahghermezi.com/resources/tehrun/1.jpg

 

تعداد بازدید از این مطلب: 322
sajedmalayeri.سهند امینی
13:2
چهار شنبه 16 مرداد 1392

The Scruffs یک بازی جدید در سبک فکری ماجرایی است که توسط شرکت BigWig درسال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . بازی The Scruffs یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های Hidden Object می باشد. داستان بازی درباره ی خانواده Scruffs است که دچار مشکلات مالی شده اند و مجبور به فروش خانه خود میشوند ولی پدربزرگ خانواده برای حل این مشکل باز میگردد و جستجوی خود را برای یافتن گنجهای مخفی خانوادگی شروع میکند و شما باید او را برای یافتن این گنجها یاری کنید.

بازی The Scruffs نیاز به تمرکز بسیار زیادی دارد و معماهای بسیاری در آن نهفته شده است که شما باید با آشکار سازی آن ها مراحل را رد کنید. بازی دارای گرافیک بسیار خوب نسبت به حجمش دارد و می تواند ساعت ها گیمر را پشت سیستم کامپیوتر میخکوب کند . هم اکنون می توانید بازی The Scruffs را به صورت مستقیم و رایگان از وبلاگ دریافت کنید .

 

ادامه مطلب مراجعه نمایید…


 

تعداد بازدید از این مطلب: 485
sajedmalayeri.سهند امینی
22:35
سه شنبه 15 مرداد 1392


با سلام خدمت شما بازدیدکنندگان و دوستان گرامی و عزیز در این پست تمام آلبوم ها و تک آهنگهای علی عبدالمالکی رو براتون گذاشتم امیدوارم ازشون بعد دانلود کردن لذت ببرید با تشکر : سهند امینی

 

 

 

 

 

 

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تعداد بازدید از این مطلب: 352
sajedmalayeri.سهند امینی
17:14
سه شنبه 15 مرداد 1392

 

 

جز آندسته از نرم افزارهایی می باشد که به تنهایی قادر است تا تمامی صداهای موجود را برای شما ضبط , ویرایش و رایت کند. این نرم افزار مجموعه ای از ابزارهای تخصصی در زمینه فایل های صوتی در اختیار شما قرار می دهد که همه ی آنها به نوبه ی خود کاربردی و قدرتمند هستد و می توانید از سایت میهن دانلود آن را دریافت کنید. در واقع شما با نصب این نرم افزار بر روی سیستم خود قادر خواهید بود تا تمامی سیگنال هایی که از طریق کارت های صدا تولید می شوند مانند صدای فیلم ها , صدای بازهای مختلف , فایلهای فلش و نرم افزارهای در حال اجرا را بصورت فایلهای صوتی و با فرمت MP3, WAV, WMA ذخیره کند. البته شما می توانید تمامی فرآیند ضبط , متوقف کردن و استپ کردن آن را بصورت دستی و یا بصورت خودکار انجام دهید. این نرم افزار قادر است تا بصورت هوشمند اقدام به ضبط کردن کند و آنها را با فرمت های مختلف و دلخواه برای شما ذخیره کند. البته تمامی قابلیت های این نرم افزار به همین جا ختم نیم شود زیرا شما می توانید به آسانی فایلهای مختلف صوتی را ویرایش کنید بطور مثال شما می توانید قسمتی از فایل صوتی را کپی کرده و در هر جای دیگر که مایل باشید پست کنید. همچنین می توانید بر روی فایلهای صوتی افکت قرار دهید و یا بصورت دسته ای فرمت های مختلف صوتی را به یکدیگر تبدیل کنید. 
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

تعداد بازدید از این مطلب: 323

تعداد صفحات : 10


شما از امکانات مطالب و... اس ای دانلود راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



افزایش بازدید و محبوبیت سایت در گوگل +1 - افزایش محبوبیت درگوگل+1,افزایش لایک فیسبوک,افزایش بازدید,افزایش دنبال کننده توییترو...
sdf عطر و ادکلن مردانه