سیمین طرح

تبادل لینک - تبادل لینک

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اس ای دانلود داره همه چی برای دانلود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
sajedmalayeri.سهند امینی
11:59
دو شنبه 21 مرداد 1392

 

در این پست وب سایت اس ای دانلود برای شما کاربران عزیز نرم افزار Any Video Converter Professional را آماده کرده ایم. این نرم افزار یک مبدل تصویری بسیار پیشرفته و در عین حال ساده و کم حجم می باشد. این نرم افزار از رابط کاربری ساده و بسیار شکیلی بهره برده است که کار با آن را بسیار لذت بخش می کند. سرعت تبدیل فایل های تصویری نیز بسیار بالا هستند و در کمترین زمان ممکن و بالا ترین کیفیت این تبدیل انجام می شود. این نرم افزار از بیشتر فرمت ها ازجمله mpg, avi, divX, mpg, vob, wmv (Windows Media Video formats), 3gp (mobile phone format), asf, mov, rmvb پشتیبانی می کند. همچنین اگر شما از iPod, iPhone, Zune, PSP, Apple TV, PS3, Archos, Walkman, Sandisk Sansa, iRiver PMP, Creative Zen, Wii or Xbox 360 استفاده می کنید هم هیچ مشکلی نخواهید داشت چرا که نرم افزار Any Video Converter در این زمینه نیز نیاز شما را براورده خواهد کرد و فایل های شما را به راحتی تبدیل می کند. این نرم افزار به شما امکان می دهد لیستی کامل از فایل های تصویری خود تشکیل دهید و فرمت آن ها را به صورت دسته جمعی تغییر دهید. در پایان تبدیل نیز فایل تبدیل شده در یک پوشه از قبل تعیین شده ذخیره می شود و فایل اولیه نیز دست نخورده باقی می ماند. همچنین می تواند به کمک این نرم افزار فیلم های YouTube را به صورت مستقیم دانلود و به فرمت دلخواه خود تغییر دهید. شما می توانید نرم افزار Any Video Converter را به صورت رایگان از وب سایت اس ای دانلود دریافت نمایید.

تعداد بازدید از این مطلب: 337
sajedmalayeri.سهند امینی
11:49
دو شنبه 21 مرداد 1392

 

نام مستند : National Geographic – Megafactories Lamborghini

نام فارسی : مستند ابرکارخانه ها لامبورگینی
مدت زمان : ۴۷ دقیقه
حجم : ۳۴۶ مگابایت
کیفیت : HD 720p ، MKV
دوبله فارسی

 

امروز یکی دیگر از سری مستند های محبوب ابرکارخانه ها با نام مستند لامبورگینی Megafactories Lamborghini را برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید. مستند لامبورگینی در مورد کمپانی بزرگ Lamborghini و اتومبیل های اسپورت و بسیار زیبای این شرکت می باشد. لامبورگینی شرکتی ایتالیایی و سازنده خودروهای اسپورت می‌باشد. دفتر مرکزی این شرکت در دهکده‌ای کوچک به نام سن آگاتا بولونیز در نزدیکی بولونیا در کشور ایتالیا قرار دارد.

کارخانه لامبورگینی توسط فروچیو لامبورگینی که خود دارنده کارخانه تراکتور سازی بود در سال ۱۹۶۳ تاسیس شد و در حال حاضر یکی از کمپانی های موفق در تولید خودروهای اسپورت است .این اتومبیل با سرعت بیش از ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت که یکی از گرانترین و اسپورت ترین خودروهای جهان است. لامبورگینی هم اکنون تابع شرکت آلمانی آئودی است که خود تابعه شرکت فولکس واگن می‌باشد.در مستند لامبورگینی دوبله فارسی نشنال جئوگرافیک به کارخانه ی عظیم این کمپانی می رویم و با مراحل ساخت خوردوی لامبورگینی مارسیو اس وی آشنا می شویم . هم اکنون می توانید مستند لامبورگینی دوبله فارسی Megafactories Lamborghini را به طور رایگان و مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت کنید.

 

برای دانلود مستند به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تعداد بازدید از این مطلب: 259
sajedmalayeri.سهند امینی
11:44
دو شنبه 21 مرداد 1392

م حجم جدید و فکری است در سال ۲۰۱۳ توسط شرکت New Life Interactive LLC  برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . بازی Cell Emergence یک بازی بگرد و پیداکن است که توسط Sheldon Pacotti نوشته شده است . شما در این بازی باید با نانوبات های میکروسکپی بر علیه بیماری های داخل بدن یک کودک مبارزه کنید . این بیماری به سرعت در بدن کودک رشد میکند و باعث به وجود آمدن سلول های بدخیم میشود که شما باید با به کارگیری ترکیبی از RTS و تاکتیک های خوب قدیمی وشلیک های دقیق باعث جلوگیری از رشد این بیماری در بدن کودک شوید.

در کل اگر بخواهیم نگاه اجمالی به این بازی بکنیم باید بگوییم بازی Cell Emergence یک بازی منحصر به فرد در سبک خودش است . هم اکنون میتوانید بازی Cell Emergence را به صورت مستقیم و رایگان از وبلاگ من دریافت نمایید

تعداد بازدید از این مطلب: 280
sajedmalayeri.سهند امینی
11:25
دو شنبه 21 مرداد 1392

 ‫در شماره ی نخست که اکنون پیش روی شما قرار دارد ، مبنای کلی ما بر این اصل استوار است که مجله "پردیس گیم" را متفاوت با سایر مجلات بازی دیگر ارائه دهیم و فقط تمرکزمان بر روی نقد ، پیش نمایش و  مصاحبه نباشد و سراغ بخش های جدیدتری برویم که کمتر مجله ای و یا هیچ مجله ای به آن نمی پردازد.بنابراین در قدم اول ما با یک تیم حرفه ای کار را شروع کردیم تا مجله دو فاکتور بسیار مهم "حرفه ای بودن" و "متفاوت بودن" را در خود دارا باشد.با نگاهی به حالت کلی مجله،نوع مطالب،سبک و سیاق نگارش و انتخاب موضوعات مسلما به این امر پی خواهید‬

 
تعداد بازدید از این مطلب: 298
sajedmalayeri.سهند امینی
10:47
دو شنبه 21 مرداد 1392

 شاید بازی Cut the Rope نیازی به تعریف نداشته باشید. بازی محبوبی که توسط شرکت ZeptoLab برای اولین بار منتشر شد و پس از استقبال بسیار خوب کاربران از بازی، این شرکت نیز نسخه‌های جداگانه‌ای از بازی را تولید کرد. حالا نیز این شرکت یک نسخه‌ی جدید از بازی به نام Time Travel یا سفر در زمان را منتشر کرده است! در این بازی جدید موجود سبز دوست‌داشتنی با سفر در زمان به زمان‌های گوناگون سفر می‌کند. قابلیت جالبی که در این نسخه اضافه شده این است که شما باید به ۲ غول سبز شکلات بدهید!

در آپدیت جدید این بازی، یک پک جدید به مراحل بازی اضافه شده است که نام آن Disco Era است! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.
تعداد بازدید از این مطلب: 291
sajedmalayeri.سهند امینی
14:45
یک شنبه 20 مرداد 1392

وقتی اسلحه گرفتی جلوی دوستت...
دوستت :شوخی می کنی بابا!
ولی وقتی با کش نشونش گرفتی...
دوستت در حال دویدن :یا ابالفضل..!!!!!

تعداد بازدید از این مطلب: 503
موضوعات مرتبط: جوک خنده دار , ,
بازدید : 503
sajedmalayeri.سهند امینی
14:40
یک شنبه 20 مرداد 1392

اگه بگم عمر منی  

اگه بگم ماه منی 

ستاره عمرمنی

دروغ گفتم چون یه شکلات ارزش این همه دروغ رو نداره!!!

 

تعداد بازدید از این مطلب: 473
برچسب‌ها: طنز ,
موضوعات مرتبط: جوک خنده دار , ,
بازدید : 473
sajedmalayeri.سهند امینی
2:3
شنبه 19 مرداد 1392

  

Ice Age Continental Drift (2012) BDRip 720p Mkv
|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|
|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با کیفیت عالی HD 720p می باشد|
نام انیمیشن: Ice Age: Continental Drift – عصریخبندان: رانش قاره ای
ژانر: انیمیشن ، کمدی ، ماجراجویی
سال انتشار: ۲۰۱۲
مدت زمان: ۸۰ دقیقه
حجم: ۶۰۶ مگابایت
کیفیت: BDRip 720p
دوبله فارسی (گلوری)
خلاصه داستان: این فیلم وقـایـع چند سال بعد از شـماره ی سـوم فیلم و ظهورِ دایناسورها رو به نمایش میزاره. جایی که اسکرات و تعقیب و گریزِ همیشگیش با یه بلوط موجب تغییرات بزرگی در سطح کره ی زمین میشه! و مانی، سید و دیگو رو به ماجراجویی جدیدی می فرسته. بعـد از تغیـیرات سـطح زمیـن و جـدا افـتادنِ مانی، سید و دیگو از بقیـه ی گـروه، اونا از یـه تکه یخ بـزرگ بعنوانِ کشتـیِ موقت خودشون استـفاده میکنن که اون ها رو بـه دریانـوردی و سفـری حماسی برای پیدا کردن باقیِ اعضای گروه مجبور می کنه…
تعداد بازدید از این مطلب: 312
sajedmalayeri.سهند امینی
12:39
جمعه 18 مرداد 1392

Underrail Alpha یک بازی جدید در سبک نقش آفرینی است که توسط شرکت Stygian Software درسال ۲۰۱۳ برای پلتفرم کامپیوترعرضه شده است . داستان بازی Underrail Alpha بر میگردد به آینده ای دور که زندگی بر روی زمین خیلی سخت و غیر ممکن شده است و حالا بقیه انسان ها که زنده مانده اند  در ایستگا های را آهن ساکن هستند و ایستگاه های وسیع مترو آخرین سنگر گاه انسان ها است. بازی Underrail Alpha یک بازی نقش آفرینی است و شما باید در بازی کشف کنید و به مبارزه بپردازید.

این بازی داری گرافیک خوب و گیم پلی بسیار مناسبی است که میتواند بازی باز را برای ساعتها پای سیستم مشغول کند . همچنین شما میتوانید در بازی شخصیت مورد نظر خود را بسازید .  مبارزات در بازی  به نوبه خود مبتنی بر تاکتیکی است که با بهره گیری از سلاح، سپر انرژی، نارنجک، توانایی PSI و… میگیرید. پس اگر شما ه از آن دسته از افردای هستید که به بازی های نقش آفرینی علاقه مند هستید فرصت دانلود بازی Underrail Alpha برای PC را از وبلاگ من  از دست ندهید.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 277
sajedmalayeri.سهند امینی
17:18
پنج شنبه 17 مرداد 1392

 

 

 

نام انیمیشن: Ultimate Spider man
ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی ، اکشن
سال انتشار: ۲۰۱۳
امتیاز : ۶٫۸/۱۰
مدت زمان: ۲۲ دقیقه
کیفیت: ۷۲۰p

حجم : میانگین ۱۷۰ مگابایت

خلاصه داستان :در این سریال ، شخصیت قهرمان داستان پیتر پارکر به یک قهرمان واقعی تبدیل می شود که با اصل و نصب خود و توانایی هایش به کمک مردم می پردازد و … بقیه در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 289

تعداد صفحات : 10


شما از امکانات مطالب و... اس ای دانلود راضی هستید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



افزایش بازدید و محبوبیت سایت در گوگل +1 - افزایش محبوبیت درگوگل+1,افزایش لایک فیسبوک,افزایش بازدید,افزایش دنبال کننده توییترو...
sdf عطر و ادکلن مردانه